سرگرمی | تفریحی | اخبار | طنز

وب سایت سرگرمی تفریحی اخبار روز و بیوگرافی کامل بازیگران سینما

سرگرمی | تفریحی | اخبار | طنز

وب سایت سرگرمی تفریحی اخبار روز و بیوگرافی کامل بازیگران سینما

وب سایت سرگرمی تفریحی اخبار روز و بیوگرافی کامل بازیگران سینما

کلمات کلیدی

زنگ تفریح

عکس روز نشنال جئوگرافیک؛

دانستنی‌ های جالب

معرفی اپلیکیشن و بازی

اپلیکیشن و بازی

۱۲ سنت جالب و باورنکردنی قبایل آفریقایی

معروف‌ترین شهرهای متروکه

شهرهای متروکه

روش های بیدار شدن از خواب قبل از اختراع ساعت زنگدار

روش های بیدار شدن از خواب

شتاب دهنده ها «بابالنگ دراز» نیستند!

چگونه شرکت تان را برای سرمایه گذاران جذاب کنید؟

۵ راز شبکه‌های اجتماعی برای کارآفرینان

بدون سرمایه استارتاپ تان را راه بیندازید!

15 کارآفرینی که ثابت کردند سن تنها یک عدد است

دوچرخه اشتراکی؛ کسب و کاری برای جلوگیری از آلودگی هوا

دوچرخه اشتراکی

۷ درس کاربردی از یک کارآفرین ۷ ساله

ایرپادهای بی سیم دوست داشتنی های بی دردسر

ایرپادهای بی سیم

۴ روش برای جذب کردنِ مشتریان تشنه

جذب کردنِ مشتریان تشنه

نقش بازاریابی دیجیتال در رشد کسب و کار

بازاریابی دیجیتال

نقاشی‌هایی که با تکه‌های کاغذ و چسب خلق شده‌اند

نقاشی‌هایی با تکه‌های کاغذ و چسب

هوش و مهندسی مصرباستان را در این ستون سنگی ببینید

هوش و مهندسی مصرباستان

لیوان‌هایی شبیه سیاره‌های منظومه شمسی

عکس‌هایی با چشم اندازهای مشابه در کنار هم

بایگانی
  • ۰
  • ۰
بسیاری از کاربران تجاری یا وابسته به حوزه آی‌تی، به جز لپ‌تا‌پ‌های سری ThinkPad لنوو هیچ لپ‌تاپی را قبول ندارند. لپ‌تاپ‌های این مجموعه گذشته از بدنه مستحکم، صفحه کلید‌های صنعتی‌محور، دکمه‌ میانی قرمزرنگ بسیار دقیق که نقش ماوس را ایفا می‌کند و ظاهر ساده و مشکی‌ از چند مشخصه مهم و کلیدی نیز برخوردار است.

زمانی که بخواهید به سراغ یک لپ‌تاپ تینک‌پد بروید تازه متوجه می‌شوید دامنه انتخاب‌تان چقدر گسترده است. شاید دچار تشویش بشوید که بالاخره کدام مدل برای من مناسب است. لنوو در حال حاضر بیش از 20 مدل ThinkPad در 9 خط تولید متفاوت دارد. تمامی این لپ‌تاپ‌ها از نظر زیبایی‌شناسی و ظاهری، ساده طراحی شده‌اند اما وقتی حرف از اندازه، قیمت، کیفیت نمایش، عملکرد و طول عمر باتری‌‌ها می‌شود کاملا با هم فرق دارند. بنابراین کدام تینک‌پد مناسب شماست؟ پاسخ این سوال بستگی به اولویت‌های شما دارد.

بهترین تینک‌پد برای انجام کارهای معمول

ThinkPad T470 به دلیل برخورداری از باتری با طول عمر بسیار طولانی (17 ساعت)، صفحه کلید خوب، عملکرد عالی و نمایشگر انتخابی 1080p جزو بهترین لپ‌تاپ‌های تینک‌پد برای انجام کارهای معمول و روزمره کامپیوتری به شمار می‌آید. ThinkPad T470 با 1.58 الی 1.76 کیلوگرم وزن، لپ‌تاپ سبکی نیست اما به دلیل ظریف بودن به راحتی می‌توان آن را با خود حمل و نقل کرد. ThinkPad T470در مقایسه با رقبای گران‌‌قیمتی همچون ThinkPad T470s و X1 Carbon از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

 کدام ThinkPad برای شما مناسب است؟
 


بهترین تینک‌پدها از نظر طول عمر باتری

آن دسته از لپ‌تاپ‌های لنوو که باتری‌های‌شان بیشترین طول عمر را دارند به تکنولوژی PowerBridge این شرکت مجهز هستند. کاربر با کمک تکنولوژی پاوربریج می‌تواند بدون اینکه لپ‌تاپ خاموش شود باتری را از بدنه جدا کند. اگر چنین لپ‌تاپ‌هایی را با باتری‌های 6 سلولی خریداری کنید که طول عمر باتری را دو برابر می‌کنند، بیش از 10 ساعت ماندگاری شارژ خواهید داشت. هر دو لپ‌تاپ ThinkPad X270 و T470 (بدون S) با یک‌ بار شارژ شدن بیش از 10 ساعت ماندگاری شارژ خواهند داشت.
 
در آزمایش‌های انجام شده میزان ماندگاری شارژ T470 تقریبا 17 ساعت و 25دقیقه بوده است. هرچند میزان ماندگاری شارژ همین لپ‌تاپ با باتری 3 سلولی نصف این مقدار خواهد بود. همچنین پیکربندی چنین لپ‌تاپ‌هایی با نمایشگرهای صفحه لمسی به احتمال زیاد مقداری از ماندگاری شارژ را کاهش خواهد داد.
 
 کدام ThinkPad برای شما مناسب است؟

اگر به دنبال لپ‌تاپ‌های بزرگ با تکنولوژی پاوربریج نیستید اما هنوز تمایل دارید لپ‌تاپ‌‌هایی باریک با ماندگاری شارژ بالا داشته باشد دو لپ‌تاپ ThinkPad X1 Carbon و ThinkPad 13 گزینه‌های مناسبی خواهند بود. هر دولپ‌تاپ در صورتی‌که با نمایشگرهای 1080p پیکربندی شده‌ باشند در هر بار شارژ بیش از 9 ساعت ماندگاری خواهند داشت. آخرین مدل X1 Carbon با اینکه کمتر از1.13 کیلوگرم وزن دارد اما حدود 12 ساعت و 30 دقیقه در خود شارژ نگه می‌دارد.


 
سبک‌ترین تینک‌پد

اگر به دنبال سبک‌ترین تینک‌پد هستید تا راحت با خودتان حمل‌و‌نقل کنید لپ‌تاپ 14 اینچی X1 Carbon بهترین انتخاب شما خواهد بود چرا که فقط 1 کیلوگرم وزن دارد. مدل دیگری که در سبکی با X1 Carbon رقابت می‌کند خواهر منعطف آن X1 Yoga است که 1 کیلو و 27 گرم وزن دارد. لپ‌تاپ ThinkPad T470s از صفحه کلید بهتر، رم و حافظه قابل ارتقا در یک پیکره 1 کیلو و 31 گرمی تشکیل شده است. سیستم ThinkPad 13 با 1 کیلو و 43 گرم وزن کمی سنگین‌تر از مدل‌های گفته شده است. در حالیکه مدل X270 با باتری 3 سلولی 1 کیلو و 36 گرم و با باتری 6 سلولی 1 کیلو و 54 گرم وزن دارد.

 کدام ThinkPad برای شما مناسب است؟
 


بهترین تینک‌پدهای دو در یک

لنوو چندین مدل تینک‌پد مختلف تحت نام Yoga تولید کرده که قابلت منحصر به فرد آنها خم شدن رو به عقب است. در میان این مدل‌ها، لپ‌تاپ 14 اینچی ThinkPad X1 Yoga یک سر و گردن از بقیه بالاتر است. چرا که این لپ‌تاپ ترکیبی است از وزن سبک، باتری با طول عمر بالا و نمایشگر زیبا که می‌تواند 100 درصد طیف رنگیsRGB را پوشش دهد.

اگر به دنبال مدل‌های 3 بعدی حرفه‌ای هستید P40 Yoga را می‌توانید انتخاب کنید که از کارت گرافیک Nvidia Quadro تشکیل شده اما طول عمر باتری آن پایین‌تر از حد متوسط است وفن آن هم سروصدای زیادی دارد. تمامی تینک‌پد یوگاها قلم‌های نوری بسیار دقیقی دارند.

 کدام ThinkPad برای شما مناسب است؟
 


بهترین تینک‌پد از نظر نمایشگر

بیشتر لپ‌تاپ‌های تینک‌پد از نمایشگرهای متعدد با وضوح‌ تصویرهای مختلف، لمسی یا غیرلمسی تشکیل شده‌اند. هنگام انتخاب تینک‌پد به سراغ نمایشگری با وضوح تصویر 1920×1080 پیکسل بروید و به هیچ‌وجه نمایشگرهای 1366×768 و 1600×900 را انتخاب نکنید. اگر می‌خواهید یک لپ‌تاپ معمول (و نه هیبریدی یا دودر یک) با طول عمر بالا داشته باشید قید نمایشگرهای لمسی را بزنید. لپ‌تاپ‌های سری ThinkPad X1(X1 Carbon و X1 Yoga) نمایشگرهایی با کیفیت رنگ عالی با قابلیت پشتیبانی صد در صد از طیف رنگی sRGB دارند. لپ‌تاپ‌های P50 و P70 هم از نمایشگرهای شفاف با وضوح تصویر 4K و کالیبره کردن رنگ برخوردار هستند.

 کدام ThinkPad برای شما مناسب است؟
 


بهترین تینک‌پد از نظر صفحه کلید

لپ‌تاپ T470 نسبت به سایر لپ‌تاپ‌های لنوو از صفحه کلیدی بهتر برخوردار است. بعد از آن ThinkPad 13 و ThinkPad X1 Carbon را می‌توان نام برد.

 کدام ThinkPad برای شما مناسب است؟
 


قدرتمند‌ترین تینک‌پد

بیشتر لپ‌تاپ‌های تینک‌پد از پردازنده‌های کم‌‌مصرف دو هسته‌ای اینتل Core i3، Core i5 یا Core i7 تشکیل شده‌اند. اگر برای انجام کارها به دنبال سیستم‌های سریع‌تر مثل مدل‌های سه‌بعدی، CAD یا مهندسی هستید به سراغ لپ‌تاپ‌های سری P بروید. اگر قدرتمندترین سیستم را می‌خواهید و اندازه برای‌تان اهمیتی ندارد بنابراین لپ‌تاپ 17 اینچی ThinkPad P70 را فراموش نکنید. در این سیستم از پردازنده Intel Xeon E3-1505M و کارت گرافیک Nvidia Quadro M5000M استفاده شده است. مدل P50 هم از همان پردازنده Xeno تشکیل شده اما کارت گرافیک Nvidia Quadro M2000M آن کمی کندترعمل می‌کند. درصورتیکه عجله ندارید می‌توانید صبر کنید تا مدل‌های نسل بعد یعنی، P51 و P71 با پردازنده‌های نسل 7 Core اینتل و کارت گرافیک‌های جدیدتر انویدیا وارد بازار شوند.
 
 کدام ThinkPad برای شما مناسب است؟

لپ‌تاپ‌های مدل ThinkPad T470p که از پردازنده‌های سیار quad-core، H-class Core i5وCore i7 تشکیل شده‌اند عملکردی خارج از حد معمول دارند.

بیشتر لپ‌تاپ‌های تینک‌پد از قبیل X1 Carbon، T470، ThinkPad 13، X270، T470s و P50/P70 از درایو NVMe-PCIe تشکیل شده‌اند که عملکرد آنها سه برابر بیش از درایو استاندارد SATA SSD است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی