سرگرمی | تفریحی | اخبار | طنز

وب سایت سرگرمی تفریحی اخبار روز و بیوگرافی کامل بازیگران سینما

سرگرمی | تفریحی | اخبار | طنز

وب سایت سرگرمی تفریحی اخبار روز و بیوگرافی کامل بازیگران سینما

وب سایت سرگرمی تفریحی اخبار روز و بیوگرافی کامل بازیگران سینما

کلمات کلیدی

زنگ تفریح

عکس روز نشنال جئوگرافیک؛

دانستنی‌ های جالب

معرفی اپلیکیشن و بازی

اپلیکیشن و بازی

۱۲ سنت جالب و باورنکردنی قبایل آفریقایی

معروف‌ترین شهرهای متروکه

شهرهای متروکه

روش های بیدار شدن از خواب قبل از اختراع ساعت زنگدار

روش های بیدار شدن از خواب

شتاب دهنده ها «بابالنگ دراز» نیستند!

چگونه شرکت تان را برای سرمایه گذاران جذاب کنید؟

۵ راز شبکه‌های اجتماعی برای کارآفرینان

بدون سرمایه استارتاپ تان را راه بیندازید!

15 کارآفرینی که ثابت کردند سن تنها یک عدد است

دوچرخه اشتراکی؛ کسب و کاری برای جلوگیری از آلودگی هوا

دوچرخه اشتراکی

۷ درس کاربردی از یک کارآفرین ۷ ساله

ایرپادهای بی سیم دوست داشتنی های بی دردسر

ایرپادهای بی سیم

۴ روش برای جذب کردنِ مشتریان تشنه

جذب کردنِ مشتریان تشنه

نقش بازاریابی دیجیتال در رشد کسب و کار

بازاریابی دیجیتال

نقاشی‌هایی که با تکه‌های کاغذ و چسب خلق شده‌اند

نقاشی‌هایی با تکه‌های کاغذ و چسب

هوش و مهندسی مصرباستان را در این ستون سنگی ببینید

هوش و مهندسی مصرباستان

لیوان‌هایی شبیه سیاره‌های منظومه شمسی

عکس‌هایی با چشم اندازهای مشابه در کنار هم

بایگانی

۲۸۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
شاید آبشار نیاگارا پربازدیدترین آبشار آمریکای شمالی باشد، اما پایتخت واقعی آبشار جهان، شهر کانادایی همیلتون است. همیلتون که در قلب صنعتی‌ترین منطقه کشور قرار دارد، طبیعت فوق العاده زیبایی دارد. مشهورترین جاذبه طبیعی آن آبشارهایش هستند.

همیلتون بیش از صد آبشار دارد. فراوانی آبشارهای به دلیل موقعیت شهر است که در امتداد نیاگارا اسکارپمنت قرار دارد، یک رشته کوه باریک که از وسط این شهر و همچنین نیویورک، اونتاریو، میشیگان، ویسکانسین و ایلینوی عبور می‌کند. هر جریان، جویبار یا رودخانه که از آن به سوی دریاچه حرکت می‌کند یک یا چند آبشار ایجاد می‌کند.

هیچکس تعداد واقعی آبشارهای همیلتون را نمی‌داند. وبسایت کریس اکلوند نام ۱۳۰ آبشار را ذکر کرده است، اما برخی منابع ادعا می‌کند تعداد آن‌ها بیش از ۱۵۰ تاست. این عدم اطمینان می‌تواند ناشی از این باشد که فقط ۵۰ تا ۶۰ آبشار در تمام طول سال آب دارند بنابراین تعداد آن‌ها بستگی به فصلی که شمارش می‌شوند تغییر می‌کند. علاوه بر این برخی آبشار‌ها در املاک شخصی هستند.
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰
دهخدا در حال نوشتن روی تخته‌سیاه بود که فهمید چند نفر پشت سرش ایستاده بودند. هنگامی که برگشت احمدی‌نژاد و مشایی را دید که با چند گلدان شمعدانی که با طناب به هم پیوند زده بودند پشت دهخدا و نزدیکِ در ایستاده بودند. دهخدا گردِ گچ را از سر آستین کتش تکاند و گفت: «برای چی بی‌اجازه اومدین پای تخته؟» مشایی با غرور گفت: «ما سر خودیم» احمدی‌نژاد از این سخن مشایی نیرو گرفت و گفت: «اجازه ما دست خودمونه» دهخدا نفسی عمیق کشید و گفت: «چرا اومدین پای تخته؟» احمدی‌نژاد گفت: «آی یارُم میاد، دلدارُم میاد» مشایی با دلی شکسته به احمدی‌نژاد نگاه کرد، احمدی‌نژاد به مشایی چشمک زد و گفت: «کلاغ دم سیاه قار قارو سر کن، مسافرم میاد شهرو..‌‌.» دهخدا با کلافگی حرف احمدی‌نژاد را برید و گفت: «بسه دیگه.
 
پرسیدم چرا اومدین پای تخته؟» مشایی پاسخ داد: «ما برای استقبال از مهاتما گاندی زمانه، مالکوم ایکس دوران، نلسون ماندلای امروزی و شاه‌ماهی کلاس یعنی بقایی اینجا گرد هم آمده‌ایم» دهخدا پوف کرد و گفت: «بهتره به جای استقبال بگی پیشواز، بعد هم اینکه مگه بقایی کجا بوده؟» 
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

 امروزه تبلیغات با کیفیت به نوعی شاهکار واقعی به حساب میان. برای تبلیغاتی ها مهم نیست چه محصولی به فروش میرسه مهم کیفیت و تاثیر بالای تبلیغه که ما رو ترغیب به خرید اون محصول میکنه.

این تبلیغات نظر ما رو به خودشون جلب کرده و فکر خرید رو توی سرمون میندازن. در این جا با چند نمونه از این تبلیغات آشنا بشیم.

جالب‌ترین تبلیغاتی که ذهن ما را می‌خوانند
با این هدفون ها بدگویی ها اذیتمون نمیکنه.
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰
در محله شهر قدیمی فیلادلفیا یک خیابان سنگفرش شده تاریخی قرار دارد که در اطراف آن ۳۲ خانه وجود دارد که به سبک‌های جورجیایی و فدرال ساخته شده است. خیابان الفرث با گلدان‌های قدیمی، کرکره‌ها و آجرچینی فلاندرزی، به بازدیدکنندگان نگاهی اجمالی از فیلادلفیا در اوایل قرن هجدهم ارائه می‌دهد.

اغلب این خانه‌ها به صنعتگرانی مثل کشتی سازان، آهنگران نقره و مفرغ، شیشه گران، کفاشان، اسلحه سازان و نجاران اجاره داده می‌شد. این افراد ستون فقرات فبلادلفیا بودند. در قرن هجدهم خواربار فروش ها، کفاشان، کابینت سازان، خیاطان و ... که در خیابان الفرث زندگی می‌کردند، شغلشان را بیرون از خانه هایشان بردند. خانه هایی که در آن سکونت داشتند بین دو تا چهار طبقه بود و ساکنان اغلب از اتاق جلویی طبقه همکف به عنوان محل کار و فروشگاهشان استفاده می‌کردند درحالی که آشپزخانه و سطوح بالاتر به عنوان فضای خصوصی خانواده به کار می‌رفت.

در اواخر قرن نوزده و اوایل قرن بیستم، انقلاب صنعتی این خیابان و محله‌های اطراف را تغییر داد. شاید اولین تغییر ظهور یک کارخانه اجاق گاز در سال ۱۸۶۸ در ردیف خانه‌های مسکونی بود. در نهایت کارخانه‌ها خیابان الفرث را احاطه کردند. با گذشت سال ها، مهاجران ایرلندی، ایتالیایی و بعد‌ها روسی به این خیابان آمدند تا از در کارخانه‌های آن کار کنند.
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰
 افراد بسیاری در دنیا وجود دارند که ثابت کرده‌اند بدون درس خواندن هم می‌توان موفق و میلیاردر شد. یکی از این افراد، استیو جابز بود که تنها یک ترم در کالج درس خواند و چندی بعد یکی از بزرگ‌ترین برندهای جهان را تاسیس کرد.
 
 15 مورد از شخصیت‌ های برتر جهان که درس نخوانده ثروتمند شدند!
 
در این مطلب قصد داریم 15 مورد از شخصیت‌ های برتر جهان را معرفی کنیم که بدون درس خواندن، توانستند به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنند و دنیا را تغییر دهند.
 
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰
بسیاری از مردم از جمله خود من، توصیه های زیادی در مورد بهبود ارتباط با دیگران کرده اند. این کار نیازمند تعامل با دیگران است، بنابراین ارزش آن را دارد که بدانیم افراد معمولی چه نکاتی را در دیگران می پسندند. در واقع چه چیزی باعث می شود که فردی را در زمینه ارتباط اجتماعی فردی ماهر بدانند.

من اخیرا 3400 پرسشنامه برای افراد شاغل در سراسر دنیا ارسال کرده و پاسخ های شان را دریافت کرده ام. در این پرسشنامه ها بیست ویژگی شخصیت را فهرست کرده و از شرکت کنندگان خواسته بودم که ویژگی های رفتاری را علامت بزنند که در افرادی با مهارت اجتماعی بالا می بینند. از این طریق توانستم هفت ویژگی شخصیتی برتر را در این زمینه کشف کنم که با شما در میان می گذارم:

1. شنونده خوبی باشید: 61 درصد
2. رویکرد مثبتی در ذهن تان به وجود آورید: 56 درصد
3. برای کمک به دیگران تلاش کنید: 52 درصد
4. صادق و اصیل باشید: 52 درصد
5. پیگیری کنید: 52 درصد
6. معتمد بودن تان را ثابت کنید: 47 درصد
7. قابل دسترس باشید: 32 درصد
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰
بسیاری از آدم‌ها تلاش می‌کنند تا مهربان، مراقب و دلسوز باشند. اما برای برخی از مردم همیشه این تلاش‌ها نتیجه نمی‌دهد. رفتارها یا عادت‌های بدی وجود دارند که آدم‌ها را غیرجذاب و آزاردهنده نشان می‌دهند و معمولا کسی نمی‌خواهد اطراف این گونه آدم‌ها باشد. به تعدادی از این عادت‌های آسیب‌زا در اینجا اشاره می‌شود.
 
ممکن است است آدم‌ها از وجود چنین ویژگی‌هایی در خودشان آگاه نباشند، اما این دلیل نمی‌شود که دیگران آن را نادیده بگیرند. بنابراین اگر شما هم این عادت‌ها و رفتارها را در خودتان پیدا کردید تلاش کنید آن ها را اصلاح کنید. تلاش کردم که در بخش یک برداشت راه راهایی از دست این ویژگی‌ها را نشان دهم. شما هم احتمالا غیرجذاب هستید، اگر...
 
 10 ویژگی که ما را به آدم‌های غیرجذاب تبدیل می‌کند و راه رهایی از آن‌ها
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰
یکی از انسان های باهوش روی زمین، در حال حاضر، ترنس تائو است که نمره ضریب هوشی 230 را در اختیار دارد. او در سال 1975 در استرالیا از پدر و مادری هنگ کنگی به دنیا آمد و از بدو تولد در حال شکستن رکوردها و غافلگیر کردن دنیاست. در دو سالگی قادر به انجام دادن حساب های ابتدایی بود و در 10 سالگی در المپیاد بین المللی ریاضی شرکت کرد و با کسب مدال برنز، جوان ترین برنده آن دوره بود.
 
در دو سال بعدی این رقابت ها، تائو مدال نقره و طلا را نیز از آن خود کرد و هر مرتبه نیز به عنوان جوان ترین برنده تاریخ رقابت ها لقب گرت. در 15 سالگی او توانست مقاله تحقیقاتی خود را منتشر کند و در 16 سالگی مدرک افتخاری از سوی دانشگاه فلیندرز آدلاید را دریافت کرد و در سال بعد از آن دوره ارشد خود را نیز به اتمام رساند. 

او تاکنون توانسته است 250 مقاله تحقیقاتی و 17 کتاب را منتشر کند. او جوایز فراوانی را نیز کسب کرده است که مهم ترین آنها مدال رشته های مشهور در سال 2006 است که آن را جایزه نوبل ریاضیات می دانند. با این همه استعداد دور از انتظار نیست که او به مدیری موفق تبدیل شده باشد. او هر روز انسان های باهوشی را در دفتر کارش می بیند و برای انسان های باهوش این توصیه ها را دارد:
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰
 در گذشته میلیونر بودن به مردان و زنان میانسال محدود بود؛ امروزه به نظر می رسد نسل جوان از داستان موفقیت های معجزه آسای خود اخباری دارند و این را می توان به عصر انفجار اطلاعات و تحولات فناوری امروزی نسبت داد؛ اینترنت در جیب های ماست و مردم هزاره جدید این واقعیت را پذیرفته اند که تمامی زندگی خود را صرف یادگیری چیزهای جدید خواهندکرد و برای انجام دادن این کار خرسند هستند.
 
این یک حقیقت است که آن ها بیشتر می آموزند و خودشان بخت موفقیت خود را رقم می زنند. این ریشه برتری آن ها در مقایسه با نسل های قبل است. ثروتمندشدن، آن هم در اوج جوانی، آرزویی است که البته از قدیم گفته اند بر جوانان عیب نیست؛ اما داشتن پول و سرمایه هنگفت برای برخی از جوانان، نه تنها آرزو نیست، به حقیقت پیوسته است.
 
حال این اتفاق چگونه افتاده است؟ فکرکردن به آینده تان یک چیز است، انجام کاری برای رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین می کند همه بازی را شامل می شود. اگر به زمان بندی میلیونرهای جوان بنگرید، خواهیددید که بسیاری از آنان 10 تا 12 ساعت در روز کار می کنند و از انجام دادن آن شادمان اند. 
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰
بزرگراه‌ها قائدتا باید مکانی پر از ترافیک و سر و صدا و شلوغی باشند، اما مشاهده بزرگراه‌های کره شمالی، حس و حال خاصی برمی‌انگیزد که وصف‌شدنی نیست.

یک خوبی بازدید از این بزرگراه‌ها این است که در حواشی آن، زندگی واقعی در کره شمالی و نه آنچه سعی می‌شود در پیونگ یانگ در معرض نمایش قرار گیرد، جاری و قابل مشاهده است.

این بزرگراه‌ها خالی از خودرو هستند و پر از چاله و پستی و بلندی هستند. وقتی با اتوبوس در آنها سفر کنید، برنامه سفر شما کاملا برنامه‌ریزی دنبال می‌شود، طوری که حتی اجازه داده نمی‌شود، غیر از سرویس‌های بهداشتی مقرر بین راه، در جای دیگری توقف داشته باشید.

شاید این بزرگراه‌ها، تنها بزرگراه‌هایی در دنیا باشند که با خیال راحت می‌شود، در آنها دوچرخه‌سواری کرد. آن هم بزرگراه‌هایی که آنقدر عریض هستند که یک هواپیما هم می‌تواند روی آنها فرود آید.

این بزرگراه‌های انقدر خلوتند که گاهی حتی کودکان روی آنها میوه و غلات خشک می‌کنند! بسیاری از مردم ا زاین بزرگراه‌ها برای رفت و آمدهای روتین خود استفاده می‌کنند، مثلا جابجایی احشام و پرندگان.
  • مدیر وبلاگ